Saturday, October 23, 2010

Sape Khairul Azhar ni???


SELAMAT PAGI!!


Ari da ptg pn..tp aku tetap ucap SELAMAT PAGI!!Psikologikalnye klo pk setiap mase pagi..rase panjang sikit mase dlm sehari..

First time wat blog ni...xpnah terpkir pn slame ni nk wat blog2 ni.Tp sejak akhir2 ni rase mcm perlu lak..ahahha

Sbb melalui ruang macam ni aku leh share idea2, buah pkiran and pengalaman ngn kwn2.
Aku br2 ni bru je selesai majlis konvo.Seorang pemegang ijazah Bachelor of Elec. and Electronics Eng. dr UTP Perak.

Alhamdulillah, sudah pun mempunyai pekerjaan sejurus selepas abes blaja bln 6 lepas...After kuar blaja n begelar seorang graduasi br aku tau erti kehidupan sebenar.Bygkan kehidupan yg dilalui mase blaja mmg sgt berbeza ngn bile da bekerjaya.

Aku mula memikirkan erti kehidupan.Hidup kt dunia luar ni mmg penuh cabaran org kate.ye...btol!!!
Sgt mencabar...xkisahla ape skali pn tahap n pencapaian kita dlm academic...sape disekeliling kita n mcm mane kita bawa diri kita skrang yang akan menentukan sapekah kita akan datang!

Bende2 mcm ni la membuatkan aku terfikir sejenak. "Alangkah indahnya hidup ketika begelar student" . Tu yg br2 ni ak terpikir nk sambung pengajian master..even aku da nyampah nk blaja.hihi..

Ok la..sampai situ jela perkongsian aku di peringkat permulaan.ASSALAMUALAIKUM~

2 comments:

  1. tahniah~ selamat berbloging. hahaha~~~

    ReplyDelete
  2. hahahaha....tula psal mat oiii..dlu ak benci blog2 ni..tp skang rs cm nk wat lakk

    ReplyDelete